سئو و بهینه سازی

خدمات سئو و بهینه سازی وب سایت

در آژانس خلاقیت منگو، ما فقط یک شرکت دیجیتال مارکتینگ نیستیم. ما شریک شما در رشد کسب و کارتان هستیم. ما با تیمی از کارشناسان سئو، توانایی لازم برای پیشرفت کسب و کار شما را داریم. ماموریت ما ارائه راه کار های موثر و مقرون به صرفه سئو می‌باشد که به کسب و کار شما کمک می کند تا به پتانسیل کامل خود دست یابید.

سئو چیست؟

سئو، که مخفف "بهینه‌سازی برای موتورهای جستجو" است، یک فرآیند پیچیده و مداوم است که با هدف افزایش بازدید وب‌سایت یا صفحه وب در نتایج طبیعی (غیر پولی) موتورهای جستجو، به‌ویژه گوگل، انجام می‌شود. این فرآیند شامل مجموعه‌ای از تکنیک‌ها، روش‌ها و شیوه‌ها است که به سایت کمک می‌کند تا در جستجوی کلمات مرتبط رتبه بهتری کسب کند.
در سئو، فاکتورهای متعددی مطرح است که به تقسیم‌بندی‌های اصلی داخلی (On-Page) و خارجی (Off-Page) خلاصه می‌شوند. بهینه‌سازی داخلی شامل بهبود ساختار سایت، بهینه‌سازی کلیدواژه‌ها، بهبود زمان بارگذاری صفحه، و بهینه‌سازی محتوا است. در مقابل، بهینه‌سازی خارجی به مواردی مانند ساخت پیوندها، افزایش اعتبار دامنه و تقویت شبکه های اجتماعی مرتبط است.
سئو نه تنها به افزایش بازدید و ترافیک وب‌سایت کمک می‌کند، بلکه با جلب بازدیدکنندگان مرتبط، احتمال تبدیل این بازدیدکنندگان به مشتریان را نیز افزایش می‌دهد. در نتیجه، سئو یکی از رکن‌های اصلی استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال و وب است.

چرا سئو مهم است؟

سئو از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است زیرا اکثر کاربران اینترنت از موتورهای جستجو برای پیدا کردن اطلاعات، محصولات یا خدماتی که به دنبال آن‌ها هستند، استفاده می‌کنند. سایت‌هایی که در صفحات اول نتایج جستجو قرار دارند، معمولاً ترافیک بیشتری جلب می‌کنند، که می‌تواند منجر به فروش بیشتر، افزایش شناخته‌شدن برند یا افزایش محتوای مورد علاقه کاربران شود.

چه کسانی باید به سئو توجه کنند؟

هر کسی که یک وب‌سایت یا وبلاگ دارد و مایل است تا بیشترین ترافیک و بازدید را از موتورهای جستجو جلب کند، باید به سئو توجه کند. این شامل کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ، فروشگاه‌های آنلاین، وبلاگ‌نویسان و حتی نهادهای غیرانتفائی می‌شود. در واقع، در دنیای دیجیتال امروز، سئو یک ابزار حیاتی برای موفقیت آنلاین است.

انواع سئو عباتند از:

سئوی تکنیکال

به مجموعه‌ای از بهینه‌سازی‌ها در زیرساخت وب‌سایت اشاره دارد که به موتورهای جستجو کمک می‌کند به راحتی محتوای سایت را درک و ایندکس کنند. این شامل مواردی مانند بهبود سرعت بارگزاری صفحات، ایجاد فایل‌های robots.txt، بهینه‌سازی ساختار URL، ارائه نقشه سایت XML و حل مشکلات کد‌نویسی سایت می‌شود. در واقع، سئوی تکنیکال پایه‌ای است که بر روی آن سایر جنبه‌های سئو مانند محتوا و پیوندها ساخته می‌شوند.

technical seo page - سئو و بهینه سازی
on page seo - سئو و بهینه سازی

سئو داخلی (on-page)

سئوی داخلی به بهینه‌سازی محتوایی و فنی صفحات وب‌سایت به منظور افزایش قابلیت دسترسی و مرتبط بودن با کلیدواژه‌های مورد نظر مرتبط است. این شامل مواردی مانند بهینه‌سازی عناوین صفحات، توضیحات متا، به کار گیری کلیدواژه‌های مناسب در محتوا، استفاده از برچسب‌های هدر (مانند H1, H2)، افزایش کیفیت و ارزش محتوا برای بازدیدکننده، و بهینه‌سازی تصاویر با استفاده از تگ‌های alt می‌شود. هدف از سئوی داخلی ایجاد تجربه کاربری بهتر و افزایش احتمال ظاهر شدن صفحه در نتایج جستجوی مرتبط است.

سئوی خارجی (Off-page SEO)

سئوی خارجی به فعالیت‌ها و تلاش‌هایی اشاره دارد که خارج از وب‌سایت انجام می‌شوند تا اعتبار و ارزش آن در نظر موتورهای جستجو افزایش دهد. این شامل روش‌هایی مانند ساخت پیوندها (لینک‌سازی) از وب‌سایت‌های با اعتبار، تقویت حضور در شبکه‌های اجتماعی، و برند منشن در منابع معتبر وب است. هدف از سئوی خارجی افزایش اعتماد و اعتبار وب‌سایت در میان موتورهای جستجو و کاربران است، که به نوبه خود می‌تواند به رتبه‌بندی بهتر در نتایج جستجو کمک کند.

on page seo - سئو و بهینه سازی

خدمات سئو در آژانس خلاقیت منگو

بهینه سازی سایت

ما در آژانس خلاقیت منگو ابتدا سایت شما را ارزیابی کرده و سپس آن رابر اساس اصول سئو بهینه می کنیم.

تحلیل کلیدواژه‌ها

بررسی و انتخاب بهترین کلیدواژه‌ها برای رتبه‌بندی سایت شما

تدوین استراتژي سئو

ما در آژانس خلاقیت منگو ابتدا سایت شما را ارزیابی کرده و سپس آن رابر اساس اصول سئو بهینه می کنیم.

سئو on page

تغییراتی در محتوا، کدها، و ساختار داخلی سایت برای بهبود عملکرد سئو.

سئو off page

ما در آژانس خلاقیت منگو ابتدا سایت شما را ارزیابی کرده و سپس آن رابر اساس اصول سئو بهینه می کنیم.

آنالیز رقبا

ما در آژانس خلاقیت منگو ابتدا سایت شما را ارزیابی کرده و سپس آن رابر اساس اصول سئو بهینه می کنیم.

لینک سازی اصولی

افزایش اعتبار سایت با ایجاد پیوندهای با کیفیت از سایت‌های معتبر

تهیه گزارش

مرور و بررسی عملکرد سایت در موتورهای جستجو و ارائه گزارش‌های دوره‌ای

امنیت و حفظ جایگاه

حفاظت از سایت شما در برابر مشکلات و حملات رقبا

نمونه کارهای سئو سایت

image 1 3 - سئو و بهینه سازی

سالن زیبایی نیلسا

image 2 6 - سئو و بهینه سازی

فروشگاه دنزو هوم

image 3 5 - سئو و بهینه سازی

جهان پوشش

image 4 3 - سئو و بهینه سازی

مولایی پلیمر

برای دریافت مشاوره رایگان کافی است فرم زیر رو را پر کنید یا با شماره 09124160383 تماس حاصل فرمایید
headphone sound mangoca - سئو و بهینه سازی

سوالات پرتکرار خدمات سئو در آژانس خلاقیت منگو

آیا لینک اول گوگل بودن باعث فروش می‌ شود؟

عوامل زیادی در افزایش فروش تاثیر دارد که سئو، یکی از راه‌های اولیه رسیدن به فروش میلیونی است اما نگران نباشید! تهران سایت کنار شماست تا تمامی این مسیر را با خیال راحت سپری کنید و با ارائه راهکارهای UI،UX و بازاریابی بتوانید به فروش عالی برسید.

چقدر طول می‌ کشد تا به صفحه اول گوگل برسم؟

این موضوع تماما به سختی کلمه کلیدی و میزان فعالیت رقبای آن حوزه دارد. زمان تخمینی رسیدن به صفحه اول گوگل پیش از شروع قرارداد به شما اعلام می‌گردد.

قیمت سئو در آژانس خلاقیت منگو چگونه مشهص می شود؟

هزینه سئو سایت به کلمات کلیدی، سختی کلمات، میزان رقابت در آن حوزه، محتوا و میزان سلامت فنی سایت و قدمت دامنه بستگی دارد. هرچه میزان سختی کلمه بالاتر باشد، قطعا هزینه آن نیز بالاتر خواهد بود و هرچه سایت شما قدیمی تر و محتوای قبلی بهتر باشد، درصد موفقیت بالاتری خواهید داشت.

آژانس خلاقیت منگو از چه روشی برای سدو استفاده می کند؟

وب سایت شما را از طریق اقدامات سئو کلاه سفید مانند تولید محتوا مفید و هدفمند، بهنیه سازی محتوا از لحاظ سئو و بهینه سازی سئو فنی سایت انجام میدهد و با توجه به محدودیت بودجه و زمان از تکنیک های کلاه خاکستری ایمن برای لینک سازی استفاده می کند تا یک نتیجه پایدار و استاندارد را به کارفرما تحویل دهد.

سایتم بازدید نداره چیکار کنم؟

با تولید محتوای یونیک بصورت منظم، داشتن استراتژی و سئو اصولی، پیدا کردن کلماتی که باعث فروش می‌شود و طبق یک برنامه جامع، می‌توانید ورودی ارگانیک خود را از سوی موتورهای جستجو افزایش دهید.

چرا باید سئو سایت را جدی بگیریم؟

با سئو می توانید میزان کاربر و فروش خود را افزایش دهید و طعم فروش میلیونی را بچشید.

frequently ask mangoca - سئو و بهینه سازی

نظرات مشتریان